13 Şubat 2014

bisikletle ilgili her şey...

Konu bisiklet olunca arkadaşlarımız ve yakınlarımız (Tarık, Engin, Senih, Jochen, Hendrik, Oğuz, Ozan, Tanju, Kaan, Aydın, Ferhan, Nejat, Selçuk...) değişik fotolar ve haberlerle bizi güzelce beslemekteler (muchos gracias).

Bunlardan bazıları:

Arka arkaya oturanı biliyordum ama böylesini hiç görmedim.

Çok sevgili arkadaşım Leyla’da bunun bir değişiği vardı.

Beni belediye başkanı yaparsanız banliyö hatlarına bu vagonlardan koyacağım ve...

... dışına da kocaman bir bisiklet işareti ki başkaları binmesin!

Bizim polisimiz bisiklete binmez. O ancak 4 tekerle dolaşır. Bunlar Şikago polisi.

Acaba hangi seneye ait? 60’lar olsa...

Bir taşla iki kuş.

Yakala!

2 teker sevdalısı.

Montaj değil!

Zahmete ne gerek?

Açılın, geliyorum...

Az daha, yetişiyoruz...

En büyük teker benim teker.          

Türkiye’de kitap okuma oranı % 0,01.

Uzundur sahibini bekliyor olmalı.

İşte bu sevdanın en kritik anı.