20 Aralık 2009

Kamil Koç 2


Kamil Koç otobüs şirketini bisiklet dostu biliriz. Doğrudur.

Ekim ayında yaptığımız (İstanbul’dan Muğla’ya ve Fethiye’den İstanbul’a) yolculuğumuzda muavinler dışında sorun yaşamadık. Ancak bu gibi durumlarda nasıl hareket etmemiz gerektiği konusunu Kamil Koç’a sordumsa da nedense tatmin edici bir açıklama getirmediler. Anlaşılan ya söyleyecek sözleri yok ya da önemsemiyorlar.


Begin forwarded message:
From: Mustafa Dorsay <>
Date: December 9, 2009 2:46:50 GMT+02:00
To: yolcuiliskileri@kamilkoc.com.tr
Cc: yolculuk@kamilkoc.com.tr, kamilkoc@kamilkoc.com.tr
Subject: Fwd: Başvuru No:35385 - Başvurunuz hk.
Bu konuda (muavinler, yetkili kişi vs) söyleceğiniz birşey yok mudur? Bisikletliler merak içindeler ve çözüm bekliyorlar.
Begin forwarded message:
From: Mustafa Dorsay <>
Date: December 1, 2009 12:50:25 GMT+02:00
To: yolcuiliskileri@kamilkoc.com.tr
Cc: yolculuk@kamilkoc.com.tr, kamilkoc@kamilkoc.com.tr
Subject: Re: Başvuru No:35385 - Başvurunuz hk.
Sayın İlgili,
öncelikle konuya ilgi göstermeniz ve yanıtlamanza teşekkür ederim. Genelde ülkemizde buna ilişkin alışkanlık daha pek yaygınlaşmadı.
Ancak sözünü ettiğim durumlarla karşılaşıldığında ne yapmamız, kiminle görüşmemiz gerektiği konusunda bir açıklama getirmemişsiniz. Bu konuda da bizi aydınlatırsanız memnun oluruz.
Teşekkürler.
On Dec 1, 2009, at 10:59 , yolculuk@kamilkoc.com.tr wrote:
Sayın MUSTAFA DORSAY
Öncelikle seyahatlerinizde firmamızı tercih ettiğiniz için teşekkür ediyor, hassasiyetiniz için de ayrıca mutlu olduğumuzu belirtiyoruz.
07.11.2009 Tarihli seyahatinizde yaşadığınızı belirttiğiniz aksaklıkla ilgili olarak personelimize gerekli yaptırım uygulanmış ve konu takibi için ilgili birime yönlendirilmiştir.
Olaylara anında tanıklık ve müdahale edemediğimiz durumlarda yolcularımızın ilettiği gözlem, eleştiri ve öneriler bizler için bir kat daha değerli olmaktadır. Zira bu veriler hatalarımızın telafisinde, uygulamalara yeni bir yön çizilmesinde bizlere imkân tanımaktadır. Yolcularımızdan iletilen veriyi, bizlere tanınmış yeni fırsatlar olarak algılıyor ve bu yönde değerlendiriyoruz.
Her yolcumuzun fikir ve eleştirilerinin bizler için çok değerli olduğunu belirtir, tespitleriniz için teşekkür ederiz.
Saygılarımızla
Kamil Koç Otobüsleri A.Ş.
Yolcu İlişkileri Merkezi
From: Mustafa Dorsay <>
Date: November 15, 2009 5:43:20 GMT+02:00
To: yolculuk@kamilkoc.com.tr
Cc: kamilkoc@kamilkoc.com.tr
Subject: muavinler
Sayın İlgili,
21 ekim tarihinde İstanbul'dan Muğla'ya (18:00 otobüsü) ve 7 kasım tarihinde de Fethiye'den İstanbul'a (17:00) otobüslerinizi kullandık. 2 kişiydik ve bisikletlerimizle seyahat ediyorduk. Şirketinizi seçmemizin başında bisiklet dostu olmanız geliyordu. Seyahatla ilgili hiçbir sorun yaşamadık ama Kamil Koç'un bisiklet dostu olduğu herhalde muavinler tarafından bilinmiyor olmalı ki gerek Esenler otogarında gerekse Fethiye otogarında bizi karşılayan muavinlerin ilk sözü "bunları sığdıramayız" oldu. Halbuki sonradan görüldü ki sığmalarında hiçbir sorun yoktu. Önce bir itiraz, olmaz demeleri gerekiyordu. Biraz gergin ve tartışmalı bir süreçten sonra "bagaj gelirse indiririm" lafı oldu. Bunun üzerine daha da gerginleşen bir süreç sonunda ısrarımız üzerine alındı bisikletler. Travego'larda zaten öylesine geniş yer var ki, bisiklet aynen giriyor. Neyse sonunda işimizi hallettik ama gerginlik baş ağrıttı.
Şimdi size sormak isterim: muavinlerinizi aydınlatmıyor musunuz şirket politikalarınız konusunda. Bunları zaman zaman bir eğitimden geçirmiyor musunuz?
Böyle durumlarla karşılaştığimızda nereye müracaat etmeliyiz? Ne yapmalıyız? Muavinlerin para istediği de söyleniyor. Hareket saatinde genelde merkezde kimse olmuyor.
Lütfen bisiklet konusunda çalışanlarınızı aydınlatınız ve can sıkıcı durumlardan bizi kurtarınız. Bizim camiamızda şirketiniz bisiklet dostu olarak tanınmakta ve internetteki bisiklet forumlarında büyük övgü almakta . Lütfen imajınızın zedelenmesine izin vermeyiniz.
Saygılarla
Mustafa Dorsay
Emniyetevler, Yamaç Sk. 5A
Çeliktepe
İstanbul





Diğer yazılar: Kamil Koç, Kamil Koç 3