31 Ocak 2011

Topeak Gidon Çanta

Topeak gidon çantayla ilgili yaşadığım bir sorun, Delta Bisiklet’in ilgi ve desteğiyle çözüme kavuştu.

Yazışmalardan anlaşıldığı gibi, meseleyi Amerika Topeak’e (Tudson) aktardığımda beni ülke temsilcisine yönlendirdiler. Burada Delta Bisiklet tarafından ithal edilen bu ürün, kendilerinden almamış olmama rağmen yenisiyle değiştirildi.

Delta Bisiklet’e, müşteri memnuniyeti ve ürün desteği konusunda gösterdiği hassasiyete, Murat Bayram ve Ulaş Baydar nezdinde tekrar teşekkür ederim. Ayriyeten Topeak şirketi de kayıtsız kalmayıp aradaki uzaklığa rağmen ilgi göstermesi beni daha da memnun etti.

Tüm bu gelişmeler, biz bisikletçileri sevindirmekle kalmayıp moral desteği de vermekte.


From: Mustafa Dorsay
Date: 30 Ocak 2011 17:20:24 GMT+02:00
To: support@todson.com
Cc: Murat Bayram , Ulas Baydar
Bcc: Firuzan Ozogul
Subject: Re: New ticket response: 35BF23

Delta Bisiklet, your customer service in Istanbul, Turkey has taken care of my broken barpack and replaced it with a brandnew one at the beginning of this week.
I really appreciate your effort in solving the problem and would like to thank you and Delta Bisiklet for your kind help.
Regards,
Mustafa Dorsay

Türkiye’deki müşteri hizmeti yetkiliniz Delta Bisiklet tarafından arızalanmış çantam bu hafta başı yenisiyle değiştirildi.
Size ve Delta Bisiklet’e, sorunu çözmek için verdiğiniz emek ve gösterdiğiniz ilgiye teşekkür etmek isterim.
Saygılarla,
M.D.


From: Mustafa Dorsay
Date: 20 Ocak 2011 12:37:21 GMT+02:00
To: "DELTA BISIKLET INT.CO." , Murat Bayram
Cc: Ulas Baydar , Istanbul Kiziltoprak
Bcc: Firuzan Ozogul
Subject: Re: New ticket response: 35BF23

Teşekkürler.


On 20.Oca.2011, at 11:31, DELTA BISIKLET INT.CO. wrote:

Merhaba Mustafa Bey,
Ben sizinle yazistigim sure icinde sehir disindaydim... Sizin Levent subesinden alma talebiniz olmustu ama malesef kendilerinde mevcut degil ... Istanbul subemizden ulas beyden alabilirsiniz kendisinin bu konuda bilgilendirdim... Bu arada hatali olan urunude kendilerineulastirirsaniz sevinirim onlarda bana ulastirirlar...
Iyi Calismalar...
Burak Murat BAYRAM
DELTA BISIKLET HQ
BosnaHersek Cd. 21/D 06510 Emek Ankara TURKEY
www.deltabisiklet.com
***Send by IPAD***


On 18 Oca 2011, at 11:37, Mustafa Dorsay <mdorsay@gmail.com> wrote:

Murat Bey, geç gelen ama olumlu gelen yanıtınıza teşekkür ederim. Bize verdiğiniz destek sözleri övgüye değer, eksik olmayın.
Çantayı Levent şubenizden almayı tercih ederim, mümkünse. Beni haberdar ederseniz sevinirim.
Şirket olarak tüketicinin ve markanın arkasında durmakla pek çok firmaya iyi örnek oluyorsunuz. Küçük kar hesaplarının peşinde koşanlar uzun vadede ticari alandan silineceklerdir.
Size ve Delta Bisiklet'e teşekkür eder, başarılarınızın devamını dilerim.
Esen kalın,
Mustafa Dorsay
www.dorsay.com.tr


On 18.Oca.2011, at 09:43, DELTA BISIKLET INT.CO. wrote:

Merhaba Mustafa Bey,
Mail atmistim iki hafta once ama sanirim size ulasmamis, Oncelikle soylemek isterimki Delta Bisiklet olarak yapmis oldugunuz bisiklet turlarini keyifle takip etmekte ve bu seyahatler esnasinda karsiniza cikacak olumsuzluklari cozmeniz icin elimizden gelen her yardimi seve seve yapariz. Gemis mailinizde bahsi gecen on cantanin degisim islemini ankara istanbul subelerinden gercklestirebilirsiniz... Yada istemis oldugunuz bir adrese tarafimizdan gonderilebilinir.
Delta Bisiklet olarak size iyi gunler diliyoruz... Yolunuz acik olsun...
Burak Murat BAYRAM
DELTA BISIKLET HQ
BosnaHersek Cd. 21/D 06510 Emek Ankara TURKEY
www.deltabisiklet.com
***Send by IPAD***


On 17 Oca 2011, at 19:40, Mustafa Dorsay < mdorsay@gmail.com > wrote:

Murat Bey, sizden bir bilgi halen gelmedi. Durum nedir?


On 28.Ara.2010, at 14:30, Delta Bike Int.Co. wrote:

Merhaba Mustafa Bey,
Bu mail tarafımıza ilk defa ulaştı sizi en kısa zamanda değerlendirip bilgilendireceğiz…
İyi Günler
Burak Murat BAYRAM
Delta Bisiklet HQ
BosnaHersek Cd. 20/D 06510 Emek Ankara TURKEY
Tel: +90312 2236027 Fax+90312 2223492
www.deltabisiklet.com


From: Mustafa Dorsay [mailto:mdorsay@gmail.com]
Sent: Tuesday, December 28, 2010 1:50 PM
To: Murat Bayram
Cc: Ulas Baydar
Subject: Fwd: New ticket response: 35BF23

Elinize geçmedi düşüncesiyle tekrar yolluyorum.
Konuyla ilgili yanıt bekliyorum.


From: Mustafa Dorsay <bisiklet6@gmail.com>
Date: 25 Aralık 2010 13:50:49 GMT+02:00
To: murat@deltabisiklet.com
Cc: Ulas Baydar <ulas@deltabisiklet.com>
Subject: Fwd: New ticket response: 35BF23

Murat Bey iyi günler,
altta gördüğünüz gibi Topeak çantamla ilgili bir sorun yaşıyorum (ek foto). Durumu Todson'a aktardığımda benim Avrupa servisiyle, dolayısıyla sizinle iletişime geçmemi söylediler.
Sizden ricam bu konuda yardımcı olmanız. Yapılabilecek ne olabilir?
İlginize teşekkür eder esenlikler dilerim.
Mustafa Dorsay

b i s i k l e t l e

Begin forwarded message:
From: support@todson.com
Date: 23 Aralık 2010 19:58:50 GMT+02:00
To: firuzan9@gmail.com, mdorsay@gmail.com
Subject: New ticket response: 35BF23

-------------------------------------[35BF23]

Mustafa Dorsay,

Your ticket concerning 'BarPack' has been responded to. The following is the information needed to access your ticket, with the response below:

Ticket ID: 35BF23
Email: mdorsay@gmail.com

Click here to view this ticket.

Response:
http://topeak.com/Service/International_Customer_Service?WYSESSID=0vmkt23prenb29firnnp3nln44
I would recommend contacting our customer service in Europe.
Shane
If this resolves your issue, please close your ticket.
Todson Support


İstanbul, 23 Aralık 2011
Sayın İlgili,
2008 yılın ortalarında, o zamanlarda Türkiye’de bulunmadığından İngiltere’den aldığım Topeak “BarPack” modeli (Art.no. TC2702B) gidon çantayla ilgili yaşadıklarımı anlatmak istiyorum.
1- Çantayla birlikte gelen ve yağmurluk (raincover) olarak adlandırılan kılıfın hiç de yağmuru tutmadığını gördüm. Çantam ve içindekiler ciddi bir şekilde ıslandı. Fotograf makinem rutubetten günlerce çalışmadı.
2- Çantanın çift taraflı açılan fermuarının (resimde görüldüğü üzere) dişleri tutmaz oldu. Bu nedenle soldan kapatmam mümkün değil artık. Ayriyeten fermuarın tutacakları koptu.
3- Daha sonra aynı çantadan eşime, Türkiye’deki satıcısı Delta Bisiklet’ten aldığımızda gene fermuarı bozuldu. Yenisiyle değiştirmek zorunda kaldık (garanti kapsamında).
4- 1 yıl arayla aldığımız ürünlerde gidona monte etme parçası (QuickClick) değiştiğinden, şimdi eskisiyle yenisini kullanamıyoruz.
Size sormak isterim:
1- Böyle bir üründe bu kadar çabuk bozulan bir fermuar seçmenize anlam veremedim. Sürekli açılan kapanan bu bölümde daha iri dişli, daha ağır kullanıma uygun bir fermuar seçmeniz doğru olmaz mıydı?
2- Gidona monte etme (QuickClick) sisteminizi yenilediniz. Artık çantalarımızı bisikletlerimizde ortak kullanamıyoruz. Bu da var olan bir rahatlığı ortadan kaldırdı. Keşke bir adaptör tasarlasaydınız.
3- Gerçek anlamda, adı gibi bir yağmurluk (raincover) vermeniz mümkün değil mi?
4- “BarPack” çantasının fermuarını nasıl değiştireceğim ki, çantayı kullanabileyim?
Çok da kullanışlı olan bu çantayı, kalitesiz malzeme yüzünden elden çıkartıyor olmak gerçekten üzüntü verdi, firmanızın kalitesine olan güvenimi ciddi bir şekilde zedeledi.
Yardımcı olursanız memnun olurum.
Saygılarla
Mustafa Dorsay

Istanbul, December 23, 2011
To Whom It May Concern:
I purchased a Topeak BarPack (Art. No. TC27202B) in England in 2008. Back then, it wasn’t available in Turkey. I would like to share with you my experience regarding this buy.
1. I had to discover that the rain cover delivered with the bag is not rain-proof at all. My bag with everything inside got seriously soggy. My digital camera was in there too and did not function for days because of the moisture.
2. The zipper’s teeth (as shown on the picture) cannot be aligned properly. Therefore, it is impossible to close the zipper from left to right. The zipper’s sliders broke off as well.
3. In 2010, my spouse got the same barpack at Delta Bisiklet in Istanbul because of its practicality. However, her zipper broke at the stitching that holds the zipper in place in a matter of months. It was replaced with a new one under warranty.
4. Obviously, the quick release clamp has been updated. Thus, the handlebar bags that we have purchased one year apart cannot be used interchangeably if needed.
So, I would like to know:
1- Handlebar bags are very handy used during the ride and so, the zipper is opened and closed quite often. Why did not your company use a heavy-duty zipper maybe with bigger teeth to do the job?
2- As I already mentioned above, because the quick release clamp has been updated we are not able to use our bags interchangeably on each other’s bikes. That would have been very convenient. I wish you had designed an adaptor. Why didn’t you?
3- Isn’t it possible to offer the BarPack with a rain cover in a real sense?
4- How could I get the zipper replaced on my BarPack so that I can start using it?
In conclusion, I was not comfortable with giving up on a very practical bag like the BarPack because of partially bad quality materials. I am afraid, I lost my confidence in your products and their quality, based on my experience with this particular product.
Your thoughts and help on this matter are highly appreciated.
Regards,
Mustafa Dorsay



İlginizi çekebilir: Garmin Edge 500