8 Temmuz 2019

Dört metrelik bisiklet görenleri şaşırtıyor

Giresun'da bir gencin kullandığı dört metrelik bisiklet ilgi çekiyor. Bulancak ilçesinde yaşayan 18 yaşındaki Hamza Yıldırım, evinin karşısındaki motorcu dükkanında ustalarla tasarlayarak dört metrelik bisiklet yaptı. Yıldırım, ilçe sokaklarında pedal çevirdiği dört metrelik bisikletiyle şaşkın bakışları üzerine topluyor. Hamza Yıldırım, gazetecilere yaptığı açıklamada, farklı bir tasarım olması açısından bisikleti yapmaya karar verdiğini söyledi. Bisikleti üç günde tamamladıklarını anlatan Yıldırım, "Farklı ve heyecanlı bir şey oldu. Sürerken ilk deneme aşamalarında düştüm ama düşme riskini bildiğim için dengemi sağladım. Başkası bindiğinde dengesiz düşebiliyor, sıkıntı olabiliyor." dedi. Yıldırım, çevrede görenlerin çok şaşırdıklarını ifade ederek, şunları kaydetti: "Bunu ilk yaptığımda görenler 'Delilik, binemezsin' dediler. Ben buna alıştım, normal bisiklet gibi çok rahat kullanıyorum. Buradan direğe yaslıyorum, biniyorum ve pedalı çevirip gidiyorum





Katkıları için Engin’e teşekkürler.