Soru ile yanıt arasında doğru bir ilişki olmalıdır. Gelgelelim kopyala yapıştır şeklinde şablon bir yanıt alırsanız ne düşünürsünüz?
3 bisiklet-10 bisiklet, bunu zaten biliyoruz, yazmışız da. Soru ve öneri bambaşkaydı. İDO’dan gelen yanıta bakın: “Seferden önce terminal sorumlusu ile görüşüp kontenjan hakkında bilgi alabilirsiniz.” Hoppala durumları! Peki sonra? Terminal sorumlusuna nasıl ulaşılıyor, telefonu açmayınca ne oluyor, bilet elinde mi patlıyor, kaptana yalvarmak mı kalıyor...?
Bir işletmenin böylesine bir yanıt vermesinin tek anlamı vardır: Seni iplemiyoruz. Yazıklar olsun, başka ne desek? Onu da size bırakıyorum.
İDO’ya alternatif çıkması lazım, bu şekliyle kendini geliştiremeyip, kendi içinde boğulacak... Maalesef L
----------
From: info <info @ ido.com.tr>
Subject: İDO Bilgi CAS-32616-Q0Y2Q3
Date: 7 October 2020 19:42:11 GMT+3
To: "mdorsay @ gmail.com" <mdorsay @ gmail.com>
Değerli Misafirimiz,
Öncelikle şirketimize göstermiş olduğunuz ilgi için teşekkür ederiz.
Sefer başına iç ve dış hat deniz otobüslerimizde kabul edilen bisiklet sayısı 3 adet ile sınırlı , hızlı feribot ve araba vapuru hatlarımızda ise 10 adet ile sınırlıdır. Bisiklet için ücret alınmamaktadır. Sefere ait bisiklet kontenjanı dolduğunda ilgili sefere ek bisiklet alınmamaktadır. Seferden önce terminal sorumlusu ile görüşüp kontenjan hakkında bilgi alabilirsiniz.
Saygılarımızla,
İDO Müşteri Hizmetleri
---------
From: mustafa dorsay <mdorsay @ gmail.com>
Subject: Bisiklet sayısı
Date: 6 October 2020 12:00:58 GMT+3
To: İdo <info @ ido.com.tr>
Sayın
Murat Orhan
Genel Müdür
İDO İstanbul Deniz Otobüsleri Sanayi ve Ticaret A.Ş.
Konu: Bisiklet sayısı
İstanbul, 6 Ekim 2020
Pandemi nedeniyle bisikletli ulaşımın teşvik edilmesi için tüm resmi / gayriresmi kurum ve kuruluşların destek veren çalışmaları var. Sitenizden öğrendiğime göre: ‘Hızlı feribot 10 ad. – Deniz otobüsü 3 ad.’ bisikleti ücretsiz taşıdığınızı beyan ediyorsunuz. Peki bu sayılardan sonra gelen bisikletler için ücret mi alınıyor yoksa hiç mi gemiye alınmıyor? Ücret alınıyorsa ne kadar ve nerede ödeniyor?
Diğer bir husus ise; şayet bisikletler belirttiğiniz sayıyı geçtiğinde gemiye alınmıyorsa, bu sayının dolduğunu nasıl bileceğiz, nereden öğreneceğiz?
Biletimi aldım ve bisikletimle gemiye geldim, ancak kontenjan dolmuş ve gemiye alınmayıp seferi kaçırıyorum. Bilet ücreti yanıyor, ben de işimden oluyorum! Böyle mi olacak?
Peki online bilet alırken, bisikletli yolcu olduğuna dair bir kutucuk olsa ve işaretlense. Sonunda kontenjan dolduğunda yeni bilet almak isteyen bisikletli yolcuya kontenjanın dolduğu belirtilse daha kullanışlı olmaz m? Bu uygulama her iki taraf için de gereksiz sıkıntıyı ortadan kaldırmaz mı?
Bu pandemi döneminde, özellikle bisikletlere daha fazla yer açmanız, bisikletli yolculara kolaylık ve destek sağlamanız, gereksiz durum ve tartışmaların doğmaması için yanlarında durduğunuzu görebilirsek çok mutlu olacağız. Ne dersiniz?
Saygılarla,
Mustafa H. Dorsay
İlginizi çekebilir İstanbul Halk Otobüsleri, Liv 2020–Kadın markası yeni Thrive E+ Pro ve Thrive E+ EX Pro e-Bisiklet modellerini tanıtıyor, Pedal Pedal Özgürlük...