“Powerstage RR Limited Edition”; karbon fiber kadro, teknoloji yoğunlaşması ve sınıfının zirvesinde başarı için gelişmiş bileşenlerle donatılmış ilk Ducati e-enduro'dur.
85 Nm dönme gücüne (tork) sahip yeni Shimano EP801 motor, Öhlins amortisör, karbon jantlar, güçlü frenleri ve 12 vitesli elektronik SRAM vites aktarıcı ile zorlu enduro rotalarında en yüksek verimi sağlamakta.
Aldo Drudi tarafından “Centro Stile Ducati” işbirliğiyle tasarlanan ve resmi ekip Desmosedici GP23'ünden esinlenen özel görünüm ve yalnızca 230 adet üretilen bu modelin benzersiz özelliklerini güçlendiriyor.
Kadro: Thok UD tam karbon fiber, HS Stopper, 1,8 konik başlık, içten kablo yönlendirme
Motor: Shimano Steps EP801 (250 Watt, 85 Nm)
Gösterge: Shimano uzaktan kumandalı SC-EN600 LCD display
Batarya: Shimano 630 Wh, entegre
Frenler: BRAKING bir ilk olarak 3 mm kalınlığında 203 mm rotorlu ve çift pistonlu kaliper
Arka vites: SRAM GX Eagle AXS Luna 12'li
Vites kolu: SRAM GX Eagle AXS denetleyici
Arka dişli: SRAM X-Glide 12’li, 10-50T
Gidon boğazı: Ducati CNC alaşımı 35 mm, 45 mm boy
Gidon: Renthal Carbon 35 mm, yükseklik 20 mm, 800 mm genişlik
Jant seti: Crankbrothers Synthesis karbon, 29" x 31 mm (ön), 27,5" x 35 mm (arka)
Teker seti: Ön, Pirelli Scorpion Enduro S, TR, SmartGrip, HyperWall 29" x 2,6. Arka, Pirelli Scorpion E-MTB S, TR, SmartGrip, HyperWall, 27,5" x 2,6
Sele borusu: Mikro yüksekliği uzaktan kumandayla ayarlanabilir (M-150, L/XL-170 mm)
Sele: FIZIK Alpaca Tool Carrier (entegre Mutitoo & Co2)
Pedal: Alaşım pedallar
Maşa: Öhlins RXF 38 m.2 Air, Boost - 29", 180 mm, HS/LS sıkıştırma ve geri tepme ayarı
Arka amortisör: Öhlins TTX22M m.2 Bobin - 170 mm, özel olarak ayarlanmış Ducati, metrik 230 x 65 mm
Ölçüler: M – L – XL