10 Haziran 2018

[bisikletle]Türkiye: Lidyalıların İzinde (Antalya–İstanbul)

9 Haziran 2018, Cumartesi / Antalya – İstanbul, 11 km (42. gün)
  
Bugün Kamil Koç ile dönüyorum İstanbul’a. Otobüs 9.30’da kalkıyor. Osman ve Asuman’dan ayrılıp otogara pedallıyorum (elveda arkadaşlar, her şey için teşekkürler.). Sabah erken çıktım. Otogar hafif şehir dışında, 1 saat kadar yol için zaman bıraktım. Geçen seferden farklı bir yoldan pedallayarak geldiğim otogarda Kamil Koç’un muavini ve sürücüsünün bisiklet karşısında surat asmalarına kızıyorum. Sözüm ona bisiklet dostu işletme. Halen bazılarına öğretememişler. Gidip bankoya bildirmem lazımmış. İstenileni yapıyor, ön tekeri sökerek velespiti bagaja yerleştiriyoruz. Tek kişilik koltukta yapılan uzun yolculuk sonrası akşam saatlerinde İstanbul’a varmış oldum.

Firuzan’ı da özlemişim, kapıda görünce bunu daha da iyi anlıyorum. 42 günlük macera böylecene sonlanmış oldu J















Antalya - İstanbul
Tur tarihi: 9 Haziran 2018
Kat edilen mesafe: 11,66 km
Ortalama hız: 16,6 km/sa
Bisiklete biniş süresi 36 dk., dışarıda geçen süre 12 sa. 36 dk.
En yüksek sıcaklık 36 ˚C, en düşük 23 ˚C, ortalama 31,6 ˚C 
İrtifa kazancı (çıkış) 124 m, kaybı (iniş) 35 m
En düşük irtifa 10 m, en yüksek irtifa 121 m

Garmin yol bilgileri Antalya-İstanbul

Relive yol bilgileri Antalya-İstanbul



Osman ile.

Bu bina çok hoşuma gidiyor, vosvosun tırmanması J

Otogar hafif şehir dışında, 1 saat kadar yol için zaman bıraktım.



Kamil Koç’un muavini ve sürücüsünün bisiklet karşısında
 surat asmalarına kızıyorum. Sözüm ona bisiklet dostu
 işletme. Halen bazılarına öğretememişler. Ön tekeri
 sökerek velespiti bagaja yerleştiriyoruz.

















(öncesi) 40. gün Antalya II






Sonuç: Olağanüstü bir tur, olağanüstü bir rota. 1658 km yol pedallamışım (Garmin 1610 km diyor çünkü açılmadığı zamanlar oldu). Yürüdüklerimi de eklersem kim bilir kaç olur? 42 gün evden uzak kaldım. 87,2 kg ile çıktım 81,9 kg ile döndüm. Tura başlarken: ön çantalar topl. 12,1 kg, arka çantalar topl. 12,3 kg, gidon 1,7 kg, hepsinin toplamı 26,1 kg ağırlıktaydı. Tur boyunca mataraların suyu ve alınan yolluklarla 30 kg’ı bulmuştur yükümün ağırlığı. Not aldığım harcamalar toplamı 1933 lira (konaklama 1052 lira + 2 gece misafirhane + 19 gece arkadaş evinde). Buna ıvır zıvır ufak harcamalar hariç. 1560 lirası nakit, üstü kredi kartı ile. 


‘Lidyalıların İzinde’ turu böylecene tamamlanmış oldu. 6 il, 13 ilçe, 6 belde; Thyateira, Sardes, Tripolis, Tralles, Kadyanda, Letoon, Ksanthos, Patara, Adriake, Myra, Az. Nikolaos ve Phaselis Ören Yerleri, Ulubey Kanyonu, Kula Evleri ve Peribacaları, Buldan Dokumaları, Kanuni Yokuşu, Madran Dağları, hanlar, hamamlar, camiler, müzeler... daha nice görkemli yerler, eski dostlar, yeni tanışıklıklar, macera dolu bir 6 hafta.





















[bisikletle]Türkiye: Lidyalıların İzinde; İstanbul – (gemi) Mudanya – Görükle – Orhaneli – Dursunbey – Balıkesir – Sındırgı – Akhisar – Manisa – Salihli – Kula – Uşak – Eşme – Nazilli – Aydın – Bozdoğan – Yatağan – Muğla – Çıtlık – Dalyan – Fethiye – Gelemiş – Kaş – Demre – Karaöz – Tekirova – Antalya – (otobüs) İstanbul






[bisikletle]Türkiye: Lidyalıların İzinde







Akhisar–Manisa = 51,81 km

Manisa–Salihli = 76,51 km

Salihli–Kula = 48,22 km

Kula–Uşak = 76,59 km

Uşak–Eşme = 67,73 km

Eşme–Buldan = 75,10 km

Buldan–Nazilli = 84,89 km

Nazilli–Aydın = 47,20 km

Aydın–Bozdoğan = 72,83 km

Bozdoğan-Yatağan = 57,03 km

Yatağan–Muğla = 32,63 km


Çıtlık–Dalyan = 59,50 km

Dalyan–Fethiye = 63,62 km

Fethiye–Gelemiş = 81,12 km

Gelemiş–Kaş = 52,43 km

Kaş–Demre = 67,61 km

Demre–Karaöz = 59,64 km

Karaöz–Tekirova = 47,55 km

Tekirova–Antalya = 53,37 km


Toplam = 1609,53 km



Ön hazırlıklar: Öngörülen rota / Yolun yükseklik grafiği / Uzaklıklar / Konaklama adres ve telefonları / Ön görüşmeler / Gezilecek + Görülecek yerler / Bisiklet için gerekenler / Kendim için gerekenler / Telefon + Kamera + Ses kayıt cihazı ve aksesuarları / Bilgisayar + Tablet ve aksesuarları

Öngörülen rota

Görülecek yerler

Konaklama adres
 ve telefonları

Konaklama adres
 ve telefonları - II